miercuri, 21 octombrie 2009

FIFA 2010 vs PES 2010




Din start zic : PES 2010 is the best. Fifa 2010 e un simplu joc arcade pentru joc de fotbal online, nimic realism, gameplay aiurea, fizica nasoala... pe cand, PES 2010 poate fi numit din toate privintele cel mai tare, fain, realist joc de fotbal. Grafica nici nu se compara ... Fifa intrece orice limita, e vai de viata lor, in anul 2010 aproape si ai o grafica de tot rahatu.. parca e grafica de fifa 2003. Am facut si niste print-screen-uri la Pes 2010.Imaginile cu Gerrard si Torres sunt din PES 2010 DEMO. Restul pozelor sunt din versiunea full a jocului.
Am pus printul asta din FIFA 2010 DEMO sa vedeti si voi ce diferenta este intre cele doua jocuri.                                                                                                                                                                                                                           Ce maini de mort are jucatorul din poza cu FIFA 2010.




8 comentarii:

Anonim spunea...

ia joaca tu fifa10 pe ps3 si joaca si pes10 sa vezi care e mai realist?...si imaginea cu tery e nasoala pentru ca e poza facuta dupa varianta jocului pe pc si probabil ca nu are grafica buna...uita-te si la gameplay-urile jocurilor pe youtube si dupaia iti dai cu parerea...la pes jucatorii se misca precum niste roboti...si daca vrei sa joci un joc ia-ti o consola...pe pc nu se vede misto...tie iti place pes pentru ca e mai usor...si de ce la pes echipele nu au numele corecte?

BionicNews spunea...

am fost ieri la ps3 si am jucat pes10 si e demential... eu am zis aici de FIFA 10 varianta de PC si PES10 de PC. La pes care echipe nu au numele corecte. probabil exista 2 sau 3 la care konami nu au licenta dar jocul in sine varianta de pc fara de fifa10 varianta de pc e mai bun din toate privintele.

Anonim spunea...

PES 2010 Rules!!!!

Anonim spunea...

eu zic ca pes 2010 e mai super iar fifa 10 grafica e foarte naspa eu le am pe amandoua

Anonim spunea...

http://bionicnews.wordpress.com/ INTRATI E NOUL MEU BLOG !

Anonim spunea...

parerea mea este ca pes 2010 i cel mai tare, ce daca nu are toate ligile mai adaugi un patch cu ligi si il faci ca fifa. si joci ceva mai real decat fifa. pai nu vedeti la fifa jucatori ce picioare si ce maini de mort au si ce mici sant. si mingile la fel gameplayul poate i fain in fifa 10 pc/ dar in rest nimik atragator, osa vedeti voi peste cativa ani cum cei la pe konami vor cumpara mai multe ligi.. 4 ever pess !!:-XX:-XX

Blog de JoOace spunea...

lol , nu au numele corecte echipele pt ca nu au aia licenta

Anonim spunea...

Pe PC Pes 2010 e mai tare decat Fifa 2010,dar in rest Fifa e mai tare.Pe PC eu zic ca Fifa 2009 > decat Fifa 2010

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails