marți, 27 octombrie 2009

Sfarsitul lumii si "APOCALIPSA - Evenimentele Finale"

In ultimul timp tot am auzit anumite speculatii despre sfarsitul lumii. Unii spun ca sfarsitul lumii va fi in anul 2012 datorita coliziunii Planetei Nibiru cu pamantul urmand un calvar: valuri uriase ce acopera uriase, furtuni, incendii si mai nou teoria cu schimbarea polilor (topirea ghetarilor si iar inundatii, etc.); pe langa acestea, cei care zic ca sfarsitul lumii va fi in anul 2012 mai aduc ca argument faptul ca, calendarul civilizatiei mayasilor se termina tot in 2012 + al treilea razboi mondial (o mare invalmajala de ipoteze...).
Aici am pus un videoclip ce este conceput in asa fel incat sa arate cele zise pana acum:



Totusi niciodata nu a fost o data fixa... sa stii cand mori. Un caz asemanator cu anul 2012 a fost anul 2000 cand toata lumea credea ca este sfarsitul lumii.
Cei ce au citit Biblia stiu clar semnele sfarsitului lumii si mai multe detalii legate de acest subiect cum ar fi
cipurile biometrice, codul de bare (semnul fiarei), foametea si seceta ce va fi, si mai multe hazarde naturale.
Sunt sigur ca sunt multi ce nu au citit Biblia si din cauza asta vreau sa pun un film impartit in 7 parti in care se arata clar cam ce o sa se intample in viitor. Nu stiu cat de concrete si adevarate sunt lucrurile din urmatorul film dar sunt sigur ca nu este departe de adevar, de ceea ce se zice in Biblie (asa mi-a zis cineva citit care a vazut filmul).
Acest film este tradus in limba romana cu subtitrare si sonor. Va reamintesc ca sunt 7 parti asa ca uitati-va la toate ca sa puteti intelege "mesajul" filmului.
Repet, daca nu ai citit BIBLIA macar uitate la filmul asta.













2 comentarii:

Anonim spunea...

buna Cristi....
de unde pot downlada filmul acesta,as vrea sa-l am si eu....sau macar subtitrarea ca filmul l-am gasit in lb engl,ceea ce e bine..
te rog spune-mi,ca imi place si tb vazut de mai multa lume.Ms

Anonim spunea...

Imi pare rau dar de downloadat nu stiu unde este filmul intreg in limba romana, ai putea sa downloadezi de pe youtube cele 7 parti ;)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails